Kartki walentynkowe

     Witam Was serdecznie na moim blogu po bardzo długiej przerwie. Nie ma co się oszukiwać- popularność social mediów, w których możemy w jednym miejscu przejrzeć ogrom interesujących nas zdjęć, odsunęła w zapomnienie blogi. Czy tak będzie już zawsze? Czy szukając dowolnych treści w wyszukiwarce zawsze będziemy w pierwszej kolejności przekierowywani do profili na FB? Tego nie wiem, ale nie jest mi też ta wiedza bardzo potrzebna, bo ja i tak swojego bloga prowadziłam dla dość wąskiego grona odbiorców. Byłoby cudnie gdyby choć część z Was znalazła czas na zaglądanie do Niepowtarzalnej Kartki :)  Zdaję sobie sprawę, że  blogowanie nie będzie w drugiej dekadzie XXI wieku tym samym co na jego początku, ale chciałabym mimo to wrócić do regularnego publikowania prac właśnie tutaj. 



    Zbliżające się Walentynki to oczywista okazja do pokazania kartek dla zakochanych i zainspirowania Was bardzo prostymi wzorami. Wszystkie prace powstały z papierów UHK Gallery, moja miłość do nich jest nieprzemijająca od kilku już lat :)









    Po tak długiej przerwie nawet robienie zdjęć aparatem przychodzi mi z trudem, chyba lepszym rozwiązaniem jest jednak fotografowanie telefonem, bo przyzwyczajeni wszyscy już jesteśmy do estetyki z Instagrama. 

    Dziękuję za odwiedziny, obiecuję wrócić za tydzień z jakimś ciekawym tematem ;)

Milena

Komentarze