Kartki w pudełkach na wiosenny ślub i box na wesele... elektryka


    Nadrabiam zaległości w pokazywaniu Wam prac o tematyce ślubnej, jakie zrobiłam już jakiś czas temu. 

   Kompletnie nie jestem w stanie zrozumieć fenomenu totalnego braku czasu, tego, że nie robię zdjęć wszystkich wykonywanych prac, a jak już zrobię, to na publikację czasu nie starcza :( 
Wydawało mi się, że kiedyś byłam bardziej zapracowana, a mimo to na blogowanie znajdowałam czas. To może brak zapału jest przyczyną... Wiele z obserwowanych przeze mnie blogerek także ostatnio nie wrzuca tylu prac co kiedyś, przeniosłyśmy swą aktywność do mediów społecznościowych, kosztem blogów. 

   Ponarzekałam sobie trochę a teraz czas na kilka prac.


   Trzy kartki w pudełkach:
 










Exploding box, który miał delikatnie nawiązywać 
do zawodu Pana Młodego- elektryka.





 

Komentarze