Kartki na roczek

 Cześć,



    Dziś 3 kartki, które wykonałam z myślą o pierwszych urodzinkach dwóch dziewczynek. Zamówiła je mama jednej z nich i po odebraniu wysłała mi wiadomość, że bardzo się jej podobają, szczególnie ta, którą zamówiła dla swojej Córeczki. Napisała "kartka jest tak piękna, że aż się popłakałam".

 Cudownie jest dostać taką wiadomość. Cudownie jest też robić to, co się kocha.






     Choć nie zawsze jest idealnie, to po latach tworzenia kartek, traktując je raz jako jedyne źródło dochodu, a innym razem jako dodatkowe hobby, mam ogromny komfort pracy i frajdę z dawania innym czegoś od siebie. Dodam tylko, że osoby, które proszą mnie o zrobienie pamiątki w 100% zdają się na mnie i dopiero przy odbiorze widzą efekt pracy. Nie bawię się w wysyłanie zdjęć, czy ustalanie wytycznych jak ma wyglądać kartka, bo z doświadczenia wiem, że nie byłyby to prace satysfakcjonujące ani mnie ani zamawiające osoby. Większość z nich znam i wiem już co się może spodobać, kto uwielbia przepych, a kto minimalizm :)

Tyle o kartkach na zamówienie. Już dziś serdecznie zapraszam Was do zajrzenia do kolejnego posta (pojawi się tutaj również za tydzień, w kolejny poniedziałek), planuję mały tutorial z malowanymi akwarelką tłami do kartek. Zajrzyjcie!


Milena

Komentarze