Tradycyjnie na Boże Narodzenie


  Kolorystyka tegorocznej kolekcji papierów świątecznych UHK Gallery to przewaga zieleni i czerwieni z mocnym czarnym konturowaniem grafik. Te ostatnie, po raz pierwszy w moich ukochanych papierach, na moje nieszczęście niestety,  w formie tak popularnych teraz elementów do wycinania precyzyjnego, zamiast prostokątnych obrazków :( Nie jestem fanką tego rozwiązania... Ale od czego kreatywność? Machnęłam ręką i zamiast wycinać- pocięłam jak inne arkusze także ten, gdzie te grafiki i wykorzystałam jako tło dla prostych kompozycji ;) Jedynie kilka elementów wycięłam. W większości- wszystko dokładnie wytuszowałam na czarno, co świetnie współgra z tą kolekcją.

Przed Wami efekt pracy nad kartkami oraz pewna szafka, która skojarzyła mi się ze schowkiem na słodycze... Może zamiast do butów, to właśnie tam Mikołaj schowa 6 grudnia słodycze? ;)












Komentarze

  1. Mam wrażenie, że z roku na rok te papiery są piękniejsze :) Nie można wzroku oderwać, a co dopiero zatopić się w tworzeniu :) Świetny pomysł z tym tłem, bo jeszcze bardziej podkreśla wycięty element :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!