Grudniownik 2019


Po raz pierwszy sprawiłam sobie grudniownik.

Obym miała w sobie tyle konsekwencji, żeby wkleić tam zdjęcia z przygotowań do tegorocznych świąt, bo grudzień będzie dla mnie zawodowo bardzo intensywnym czasem, a wolałabym wrzucać tu zdjęcia z rodzinnych przygotowań, a nie z pracy (chociaż mam szczęście bardzo lubić to co robię ;))

Grudniownik jest malutki tylko 10x16 cm, powstał na bazie z EcoScrapbooking, 
pomalowałam czarnym gesso i ozdobiłam go pastą strukturalną nałożoną przez maski, pochlapałam.
Najpiękniejsze w tej pracy są papiery z tegorocznej świątecznej kolekcji UHK Gallery, 
a dokładnie tagi i drobne elementy, numerki także uhakowe, ale sprzed kilku lat ;)





















Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!