Mixedmediowy exploding box. Warsztaty.



Mam dziś dla Was zapowiedź warsztatów, jakie przygotowałam na tegoroczną edycję Ogólnopolskiego Craft Party, które to już po raz 6 odbędzie się w Poznaniu. 




   Szczególnie zapraszam wszystkich, którzy szukają nowych form plastycznego wyrazu dla bardzo popularnego exploding boxa, często wręczanego jako pamiątka na śluby, komunie, chrzciny, urodziny i wiele innych okazji.

   Praca nad tym konkretnym przykładem była dla mnie bardzo przyjemnym zadaniem, bo jak to w mixedmedia- ogólny zamysł podczas tworzenia powoli odkrywa przed nami efekt końcowy, co jest dużo ciekawsze niż przy klasycznym oklejaniu motywami z wykrojnika (nie ujmując nic z urody takich boxów oczywiście ;) ).

   Wróciłam też do kwiatków barwionych akwarelką w płynie, co także będzie elementem warsztatów. Co oprócz tego? Odpowiednie oklejanie i gessowanie bazy boxa, złocenie, nakładanie pasty modelującej od szablonu, budowanie kompozycji na tak powstałym tle i dodawanie detali, które  choć niewielkie nadają naszej pracy ładnego wykończenia.

   A tak box prezentuje się na zdjęciach:











    Serdecznie Was zapraszam, bo czasu zostało niewiele, 
a i miejsc na tych warsztatach mam tylko kilka. 
Na plakacie znajdziecie nr telefonu.



 

Komentarze