Kwiatowy explodingbox z kopertami



Zrobienie pamiątki bez okazji pozwala na stworzenie czegoś nowego i niezależnego od oczekiwań innych.

Bardzo lubię takie prace, bo mogę pofolgować swojej wyobraźni bardziej niż zwykle :) Spytacie- Jak to? Każda z prac wymaga uruchomienia kreatywności! Niby tak, niby zgodzę się z Wami, a jednak... tworzenie bez wyobrażania sobie odbiorcy jest przyjemną odskocznią od stresującego zobowiązania jak najlepszego sprostania oczekiwaniom innych. 
...

O użytych w tym projekcie papierach jakiś czas temu usłyszałam, że są "trudne" i nic w nich do siebie nie pasuje, nie ma możliwości łączenia itd... Było to tuż po tym, jak wykonałam to pudełko, bawiąc się cudnie piękną kolorystyką, bogactwem motywów, wspaniale ze sobą grających, wesołych i przede wszystkim- bardzo nieoczywistych w porównaniu do tego, do czego zdążyliśmy przywyknąć. Efekt mnie zadowolił, zachęcił do dalszej pracy z nimi, więc za jakiś czas pokażę Wam jeszcze inne prace z ich wykorzystaniem. Jeśli ktoś z Was zastanawia się skąd takie cudne druczki, to muszę rozczarować... sklep Action, który niestety nie posiada ilości bloczków odpowiadającej naszym apetytom na takie przepiękne wzorki ;)











W sumie box jest prosty, a dzieje się na nim dość dużo, kopertki, jakie tu wykorzystałam, jeszcze nie raz pojawią się w moich pracach. Dajcie znać czy i Wam te papiery się spodobały, czy tylko ja mam ostatnio fiksację na punkcie takiej kolorystyki i wzornictwa.


Komentarze