Jak zrobić kartki na Wielkanoc

   Czy da się jednoznacznie odpowiedzieć na tak zadane pytanie, jak w dzisiejszym tytule?

  


   Ja odpowiedziałabym, że z przyjemnością! Po zimnych i nieprzyjemnych pogodowo miesiącach czekamy na ocieplenie, rozbudzenie się przyrody i odradzanie się na nowo - z tym kojarzy się nam Wielkanoc. Sięgnijmy zatem po jakieś piękne, kolorowe papiery z motywami przywodzącymi na myśl wiosnę i działajmy :)
Tylko to nas ratuje przed skutkami zimowego przesilenia, przedłużającą się za oknem pluchą i szarością... 




   U mnie królowały tym razem papiery Karoli Witczak z kolekcji Springtime. Cudne zestawienie zieleni z różem i pięknymi grafikami roślinno- ptasimi są stworzone, jak sama ich nazwa wskazuje, do cięcia ich o tej porze roku :) A jak papier piękny to trzeba go co do najmniejszego skraweczka wykorzystać, co tez, jak zobaczycie na końcu posta -uczyniłam!













   Wam także dziękuję dzisiaj za poświęconą mi uwagę, zapraszam niebawem po kolejne wiosenne inspiracje i nie tylko...

   Pani zimie też już dziękujemy!


 

Komentarze

  1. Mam dokłądnie ten sam patent na kartki wielkanocne! Kolory, kolory, kolory! Z odrobiną jajek, kurczaków i zajęcy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywów niestety mniej niż na Boże Narodzenie, ale radość tworzenia tak samo wielka ☺

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!