Wesołych :)

Aż strach kończyć zdanie, bo w połowie października bożonarodzeniowe ozdoby wzbudzają w niektórych oburzenie "że to już?!"
Ale czym innym są gwiazdorki z czekolady, które tuż po wakacjach pojawiły się w marketach, a czym innym rękodzieło, którego tuż przed świętami już nie uda się zrobić w większej ilości, bo to po prostu wymaga czasu...
Dlatego mam dziś dla Was świąteczną inspirację z nowych papierów zupełnie nowej marki- Craft O'Clock, którą uważam za świetnie przemyślaną, piękną i dającą bardzo dużo możliwości. Fantastyczne jest w niej to, że ma sporo elementów do wycinania, jest różnorodna, ale wszystkie elementy kolekcji genialnie ze sobą pasują, No i jeszcze skomponowane kolorystycznie guziczki, cekiny i sznureczki! Więc jak dla mnie- najlepsze rozwiązanie na nadchodzący sezon :)
 Jest to także bardzo dobre rozwiązanie dla początkujących- nie trzeba mieć wszystkiego od razu by tworzyć kartki czy inne dekoracje z papieru na różne okazje. Ja jestem uzależniona od papierów i to jest rzecz dla mnie absolutnie niezbędna... 
chociaż ostatnio pisałam o samodzielnie zrobionym papierze
 >>>TUTAJ<<< 
...
Mam więc teraz pod ręką w domu fajne papiery bożonarodzeniowe plus kilka pasujących dodatków z kolekcji i nie muszę użyć niczego więcej, by stworzyć sobie co mi tam akurat do głowy przyjdzie :) 

Na przykład okleiłam bombkę z HDF, jaką kupiłam od Kaśki z Artistiko, a potem dwie nieskomplikowane karteczki jeszcze zrobiłam:
  







 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!