Warsztaty z Kasią Bogatko Skoczypiec

W minioną sobotę- 18 marca Warsztat odwiedziła kolejna osoba, której prace szczerze podziwiam- Kasia Bogatko Skoczypiec. Bardzo się ucieszyłam kiedy przyjęła od nas zaproszenie, odliczałam każdy dzień do naszego spotkania! Nie zawiodłam się- sobota była cudowna, na dodatek pojawiła się także Karolina Bukowska, której warsztaty u nas w październiku były także fantastycznym wydarzeniem, a ja niestety nie mogłam w nich brać udziału, więc nadrobiłyśmy sobie zaległości towarzyskie :) Poza tymi dwiema zdolnymi dziewczynami była oczywiście grupa uczestniczek- jak zwykle składająca się z przesympatycznych kreatywnych i żądnych wiedzy kobiet.
Wspaniale jest gościć po raz kolejny te same osoby, 
ale  każda kolejna nowa twarz, która pojawi się na takich warsztatach szybciutko łapie bakcyla i wspaniale bawi się nowymi technikami rękodzielniczymi. Właśnie po to są warsztaty- by świetnie się bawić doskonaląc swój warsztat w doborowym towarzystwie, zobaczcie sami:




























W następnym poście pokażę Wam zdjęcia dwóch moich prac z tych warsztatów  

Komentarze