Po-walentynkowo zielono mi!

Nie zrobiłam w tym roku ani jednej walentynkowej kartki!
Kompletny brak czasu spowodował, że temat mnie ominął :) 
Za to dziś nadrabiam - oto po-walentynkowe propozycje
 w odcieniach kontrastujących z czerwienią i różem!
rusza kolejne iście wiosenne wyzwanie
Zielono mi!

Oto moja inspiracja i na dokładkę jeszcze  
druga kartka, ta z kolei w bardziej lazurowej kolorystyce.
W obu przypadkach wykorzystałam karteczki, 
na jakich robiłam sobie próbki mieszania kolorów 
z tuszy wodnych 13Arts (polecam- świetna zabawa).
Kolory niebieski i żółty bardzo fajnie mieszając się ze sobą,
 stworzyły efekt pasujący do dzisiejszej inspiracji!

Papiery pochodzą z najnowszej kolekcji UHK Gallery, 
która dziś trafiła do sprzedaży!




Zapraszam do zabawy z Pracownią Rękodzieła SZOK!







Komentarze