Nowości, zmiany, ogłoszenia...

Dziś kilka informacji w wielkim skrócie,
 biorąc pod uwagę to, co ostatnio dzieje się u mnie. 
Zacznę od smutnej - dziś ostatni mój post dla Skarbnicy Pomysłów. Przykro mi bardzo odchodzić z tak sympatycznego zespołu, 
 ale niekiedy musimy podejmować takie trudne decyzje zawczasu, by potem jakoś lepiej sobie wszystko poukładać. 
Moja decyzja podyktowana była ogromem obowiązków, 
jakie czekają mnie niebawem i tu płynnie przejdziemy 
do wiadomości znacznie lepszych :) 
Przede mną sporo pracy gdyż 1 marca otwieram stacjonarną placówkę w Szamotułach, będzie się w niej sporo działo- niebawem więcej napiszę :) Marzyłam o tym od bardzo dawna, ale dopiero pod koniec zeszłego roku doszłam do wniosku, że nadszedł czas by przestać marzyć i zacząć działać, ale o tym innym razem...

Dziś powróćmy zatem do naszej inspiracji, jest nią ptasia budka ze Story Wood ozdobiona szarym papierem z najnowszej kolekcji Ever & Always  i napisem z tego paska, a także kwiatkami i koronkami wszelakimi.
 Potraktowana mediami 13@rts,
oczywiście przy niezawodnym udziale gel medium tej samej marki, stała się dekoracją z przesłaniem...



Tekturowa ramka oczywiście od Asi z Miszmasz papierowy.pl
 Machając do Was na pożegnanie po raz ostatni z banerka Skarbnicy Pomysłów, życzę miłego weekendu
:)


Komentarze

  1. Milena - cudny jest ten domek. Kolory, faktury, ptaszek.... Malina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Marzenia się spełniają" to chyba najlepszy komentarz :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!Niech marzenie się spełni! Piękna praca, idealna na zakończenie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!