PRZYŁAPANA W ULU!

Dziś mam ogromną przyjemność gościć się w niezwykle sympatycznym miejscu- na blogu producenta papierów do scrapbookingu- BEE SCRAP. 

 

Zachwyciły mnie papiery tej firmy, cieszę się, że takie piękne i ciekawe kolekcje powstają w Polsce, po sporą dawkę inspiracji zapraszam na bloga firmowego, tymczasem u siebie chciałam pokazać dwie wybrane propozycje, a niebawem tutaj kolejne nowości na papierach tej marki jeszcze się pojawią!

To kolekcja świąteczna Bee Scrap, jak widzicie- wesołe motywy i piękne odcienie niebieskiego, nastrajają do prac w zimowym klimacie radosnych zabaw na śniegu. 

 Śnieżny dzień nowość


 Dlatego pomyślałam, że w roli głównej na mojej kartce wystąpi bałwanek :)
Pojedyncze proporczyki wycięłam z arkusza i nakleiłam na kosteczkach:



Kolejna, trochę starsza, ale ponadczasowa i uniwersalna kolekcja, która kradnie serce wszystkim kartkomaniaczkom :)
Craftowe Marzenie
 Craftowe Marzenie zestaw powiększony - Bee Scrap

 
Zrobiłam z niej pudełko z proporczykami wewnątrz,
 ale koniecznie zajrzyjcie na bloga BeeScrap, znajdziecie tam jeszcze kilka innych prac!
 

 


Produkty BeeScrap są już dostępne w Skarbnicy Pomysłów, zajrzycie koniecznie planując zakupy TUTAJ.
 
 

 


 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!