MOJE ULUBIONE PRACE MEDIOWE

Tak, wpadłam po uszy jeśli chodzi o tą technikę!
Dzień bez mgiełek, gesso i pędzla uważam za stracony :)

W ostatnim czasie udało mi się zrealizować kilka projektów z użyciem mediów, 
jestem coraz bardziej zadowolona z efektów, 
ale wiem też ile jeszcze pracy, prób i odkryć przede mną!
Moim zdaniem media uczą pokory ;)
Nie można zakładać, że po jednych warsztatach wiemy wszystko i ruszamy na podbój świata...
Jest tam wiele drobnych detali i szczegółów, które nadają naszej pracy ostateczny efekt,
 ja nie zawsze jestem zadowolona z tego co widzę na finiszu swych mediowych zmagań. 
Ale to chyba dobrze, lepiej wymagać od siebie niż zakładać:
"Ok! raz byłam wiem wszystko, a teraz patrzcie i podziwiajcie, uczcie się ode mnie!"
Tak, popadam w złośliwe tony, kto wie- ten zrozumie ;)

Przejdźmy do konkretów, uprzedzam, że prac jest kilka i fotek dużo.

Na początek kartka, z której jestem zadowolona, efekt zbliżony do zaplanowanego, więc jest dobrze... :)
Trafiła w dobre ręce, z tego też jestem zadowolona.

Media 13Arts, także papier jakiego użyłam pochodzi z tej firmy, to najnowsza kolekcja Secret Letters.
Jestem szczęśliwą posiadaczką także najpiękniejszej maski 
z motywem związanym z tą kolekcją, 
użyłam jej do pracy, którą pokażę jako kolejną w tym poście.



Kartkę kolorystycznie zdominował róż 
(także dzięki tej mgiełce), jeden z moich ulubionych kolorów,
dlatego zgłaszam ją na wyzwanie w Namaste

 
__________________________________________
Sporo różu, ale przełamanego mocno ciemnym brązem i pastelowym karmelem 
pojawiło się na serduszku ze Story Wood.
To była praca na zamówienie przesympatycznej klientki, 
którą serdecznie teraz pozdrawiam!



W temacie serduszek będzie kolejna praca, 
także... różowa.
Powstała na warsztatach z Ayeedą,
drugich z tą artystką, w jakich brałam udział.



Tam też stworzyłam alterowane wiaderko,
 w kolejnym ulubionym kolorze- turkusie :)




Aby zamknąć temat warsztatów z Ayeedą 
pokażę Wam jeszcze okładkę jurnala z kolejnych:




A na koniec posta moje warsztaty- oczywiście musiałam coś szalonego wymyślić :D
Oto alterowana żarówa- tak dziś popołudniu zamierzamy się bawić na drugich z serii 


 





P.S. Koniecznie zajrzyjcie jutro- znowu będą media :)

Komentarze

  1. Jejku Milenka jakie piekne prace! Dzien bez pędzla-dniem straconych :) widac ze robisz to z miłością!!! Bardzo mi sie podobają :) skradłabym je :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam. Ja walczę i zazwyczaj nie jestem zadowolona więc doskonale wiem o czym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje mediowe prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace!!!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje mediowe prace są świetne... mnie mgiełki i tusze się nie słuchają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cuda!!!!!! sliczne sa wszystkie !! Dziękujemy za wspólną zabawę w Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boże!!! Cuda tu widzę. Piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O Boże!!! Cuda tu widzę. Piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!