ALTEROWANIE NA WARSZTACIE

Po raz pierwszy miałam okazję stworzyć coś na starym pędzlu. Zawsze zachwycały mnie prace wykonywane najczęściej w technice mixed media na takim przedmiocie, który sam wcześniej był narzędziem, a po zużyciu dostawał kolejną szansę tym razem na niebanalną dekorację. Pomyślałam, by zachęcić do takiej formy i techniki uczestniczki moich warsztatów no i udało się :) Efekt cudowny, o czym przekonacie klikając w banerek na końcu posta. Tymczasem na zdjęciach moja praca, którą zgłaszam na ostatnią chwilę na wyzwanie w Retro Kraft Shop :)





https://www.facebook.com/warsztatyszok

Komentarze

  1. Świetny, pięknie wiosenny!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny! Kolory, napis, kwiaty, motylek i wygląd starej miotły, no cudo! :D Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shopu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde! Mega sama kiedyś zrobiłam pędzel musze chyba powtórzyć ;) dziękuję za udział w wyzwaniu rks

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!