MOJE KARTKI W MEDIACH

O warsztatach mixed media z Ayeedą pisałam jakiś czas temu. Wpadłam wówczas po uszy, zakochałam się w tej technice i niebawem wybieram się na kolejne spotkanie z Aidą Domisiewicz w poznańskiej Malowanej Kuźni. 
Tyle o szlifowaniu swych umiejętności, poniżej kartki  wykonane mniej lub bardziej mediowo, zdradzające mój obecny, ubogi jeszcze bardzo zasób wiedzy i umiejętności. Nawet na takim etapie bawię się świetnie, tworząc blejtramy, kartki i jakieś drobiazgi... a w głowie już mnóstwo kolejnych pomysłów czeka na realizację ;)








Jak widzicie niekiedy mediów jest sporo, innym razem to tylko niewielkie chlapnięcia. 
Jednak pojawienie się ich w pracach powoduje, że stają się bardziej niepowtarzalne i dają sporą frajdę przy tworzeniu :)

Zgadzacie się?


Komentarze

  1. Niezwykłe prace!! Przedostatnia karta jest niesamowita, zresztą wszystkie mi się podobają!
    Zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!!! Milenka podbiłaś moje serce kartka numer 2. Uwielbiam jak łączysz czarny kolor z innymi. Za każdym razem mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka nr 2...Boszeeeeeeee zakochałam się.... Boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie... Ucz się dalej i pokazuj efekty :) Przedostatnia to moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, każda niepowtarzalna, każda piękna! Wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniuchne kartki, a pudełko przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace świetne :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ogromnie dziękuję za Wasze przemiłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!