LIFT WIOSENNY

Cudna pogoda za oknem dziś u mnie! 
Energii mnóstwo, pomysłów także, tylko czasu mniej... 
 Mimo to postanowiłam szybciutko przyłączyć się do zabawy na blogu Scrapgangsterek :)
Kartka AgnieszkiD, którą zaproponowano do zliftowania zachwyciła mnie i spowodowała, że ja też zapragnęłam podobną zrobić :)  


Oto moja wersja:
 

Papiery Altair Art

Oryginał:
 

i banerek, który po kliknięciu przeniesie Was do gangsterskiego świata ;)


http://scrapgangsterki.blogspot.com/2015/03/lift-kartkowy-na-marzec-i-wyniki.html


Jak zwykle ciekawa bardzo Waszych opinii 
pozdrawiam słonecznie!



Komentarze

  1. Piękna... i kartka sama w sobie, ale i kolorystyka cudna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi się podoba! Wyszła naprawdę ślicznie :)
    Dziękuję za wspólne liftowanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, ładniejsza od oryginału! Ciekawy stempel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały Twój lift! Mnie również zachwyciła kartka do zliftowania, a teraz także i Twoja...dla mnie wydaje się trudne to zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, subtelna i wysmakowana :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba :D
    I zestawienia kolorów, na które bym nie wpadła! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!