JESZCZE JEDNO WSPOMNIENIE Z WAKACJI...

Piękne tegoroczne lato i jesień, wprawiają nas w świetny nastrój, cieszmy się każdym słonecznym dniem przed nastaniem pogody nieco mniej dla nas łaskawej. Całe szczęście, będzie to czas świątecznych przygotowań, ale gdy uświadomiłam sobie, że już niedługo będę realizować bożonarodzeniowe projekty, postanowiłam na chwilkę wrócić do klimatów letnich wakacji i w nich właśnie poszukać inspiracji... 
Zdjęcie czekało kilka lat na odpowiednią oprawę, to początek lata 2008r, wraz ze mną prawie siedmioletnia wówczas Julia, w moim jeszcze małym brzuszku Staś, a Marysi jeszcze nie było w planach nawet ;) Bardzo lubię tą fotografię, także ze względu na reakcję nauczycielki Julii, która zobaczyła je kiedyś podczas prezentacji powakacyjnych dziecięcych wspomnień- "Wyglądacie jak anioły!"- powiedziała. Tak utkwiły mi te słowa w pamięci, że oprawiając zdjęcie postanowiłam koniecznie umieścić w kompozycji motyw skrzydeł  :)





Ale to nie wszystko...
Ponieważ ramkę stworzyłam od podstaw sama z papieru wizytówkowego i do scrapbookingu, postanowiłam, że na warsztatach w ramach Pracowni Rękodzieła SZOK wykonamy podobne.
Dlatego dziś relacja na naszym blogu, na którą serdecznie Was zapraszam!



Komentarze