ZAPRASZAM DO SZAMOTUŁ!

Dziś o pewnej imprezie o jakiej zamarzyłam już dość dawno temu, a temat obrastał w dodatkowe pomysły niczym śniegowa kula :) Pewnego dnia przeszłam do działania w myśl zasady
- marzenia są po to by je realizować! 

 I bez wdawania się w te wszystkie szczegóły dotyczące organizacji i wdrażania pomysłu w życie chciałam Wam dziś oznajmić i zaprosić jednocześnie do Szamotuł, mojego miasta rodzinnego, pięknego, pełnego pozytywnej energii i ludzi kreatywnych, chcących działać razem i tworzyć
 na pierwszą edycję nowego wydarzenia:


Rękodzielnika Szamotulskiego! 
31 sierpnia 2014r  Park Zamkowy Szamotuły, ul. Wroniecka

By zapoznać się ze szczegółami imprezy zapraszam na rękodzielnikowego 



Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany wystawieniem stoiska podczas organizowanego w ramach Rękodzielnika Szamotulskiego jarmarku, proszę o kontakt:

Jeśli chciałabyś/chciałbyś dołączyć do wspólnego tworzenia z grupą SZAGA 
bo tak chcemy podsumować naszego Rękodzielnika, pisz na adres:


Jeśli chcesz wziąć udział w warsztatach z Wiosanką lub Cynką
 poniżej, na plakacie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące zapisów:





Nie ukrywam, że nie odważyłabym się bez wsparcia ze strony równie jak ja szalonych i zapalonych do wszelkich twórczych działań osób i niczym na gali rozdania Oscarów podziękuję w tym miejscu w kolejności alfabetycznej za każdy gest, słowo i cały ogrom pracy i czasu jakie wspólnie ze mną poświęcili by ruszyć z miejsca :)

Agacie
Alicji
Lindzie 
 a także Szamotulskiemu Ośrodkowi Kultury

Do zobaczenia w Szamotułach :)

Komentarze