wtyczki społecznościowe

Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl

piątek, 15 sierpnia 2014

PAMIĄTKA CHRZTU ŚWIĘTEGO

Nie było łatwo.
to nie jest moja dziedzina, ale jeśli mam uszczęśliwić zamawiającego- oczywiście najprostszych wzorów mogę się podjąć. Ewentualnie...

Zobaczcie co kryje pudełko z pamiątką na Chrzest Święty.
Powiecie że to nic takiego? Jak dla kogo- ja strasznie się napociłam, a podobno niektórych szydełkowanie odpręża...








 Jak widzicie- dwa maleńkie szydełkowe paputy
to dla mnie ogromne wyzwanie ;)




Milena

5 komentarzy:

  1. Piękna praca:)a paputki są urocze:)pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! A paputki idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutkie paputki, piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto było się pomęczyć, bo paputki są prześliczne. Cudny prezent! Brawo Milena :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt super. Musisz czesciej szydelkowac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!