SZAGA 7/2014

W lipcu ugościła nas Ania. Bardzo żałuję, że nie  miałam przy sobie aparatu- piękny dom w jakim mieszka jedna z naszych "Szagówek" wraz z mężem i córką zasługuje na sesje fotograficzną do pisma wnętrzarskiego... Byłyśmy pod tak wielkim wrażeniem klimatu jaki stworzyła ta rodzinka we wnętrzu pięknego domu otoczonego cudnym ogrodem, że dziwię się, iż cokolwiek skleiłam.

Ania podrzuciła nam hasło: "Wakacyjna przygoda" oraz inspirację kolorystyczną, a u mnie popłynęło to mocno w kierunku tropikalnym pewnie za sprawą UHK-owych papierów ;)




Przy okazji praca Alicji, która nadal się na bloga nie daje namówić ;)


 Zajrzyjcie także do pozostałych naszych SZAGOwników :)

i wspomnianej powyżej Ani.
Tworzą z nami dziewczyny które nie mają swych blogów dlatego po każdym ze spotkań Agata stara się wrzucać ich zdjęcia do albumu 


Milena


Komentarze

  1. obie wspaniałe ale druga podbiła moje serce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda! Twoja praca jest tak pełna energii..

    OdpowiedzUsuń
  3. Milenko, dopiero przeczytałam Twoje przemiłe słowa :-) Bardzo dziękuję !!!! A kartka, no cóż takie tropikalne klimaty na letnią przygodę to co mi się baaardzo marzy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!