JUBILEUSZ

...Święceń Kapłańskich ks. Krzysztofa, który wiele, wiele lat temu uczył mnie religii w liceum. Lubiliśmy Go bardzo, miał odpowiednie podejście do młodzieży, ale dorośli nie zawsze rozumieli jego szczere i bezkompromisowe wypowiedzi i szalone niekiedy pomysły :)
A kilka lat temu  postanowił pojechać na misje, podjął się tej najtrudniejszej drogi jaką może wybrać sobie duchowny i pracuje w bardzo trudnych warunkach. Zawsze był ascetą, zwracał uwagę na najuboższych i dlatego szczęśliwy jest pośród mieszkańców Papui -Nowej Gwinei.

Dwie kartki jakie miałam przygotować dla niego są zupełnie różne. Jedna klasyczna, elegancka, druga bardziej surowa i z coraz rzadziej wykorzystywanym przy takich okazjach symbolem ryby. 
A ja gdy tylko zobaczyłam nowe papiery UHK Gallery Naval Treaty wiedziałam, że ta bardzo marynistyczna kolekcja jest wbrew pozorom bardzo uniwersalna!





Oczywiście jeśli chodzi o ten papier ciąg dalszy nastąpi...
:)

Milena

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!