INTERNATIONAL SCRAPBOOKING DAY


Pierwsza sobota maja to wyjątkowy dzień dla wszystkich, którzy pokochali radosną twórczość papierową tak jak ja :)
Chociaż najczęściej wykorzystuję papiery do scrapbookingu do robienia kartek- jednak sam scrapbooking jest dla mnie niezwykle przyjemną odskocznią, dającą duże możliwości do wyrażenia emocji, lub po prostu piękną oprawą rodzinnych zdjęć lub historii. Wymaga poświęcenia czasu, pozwala na użycie wszelkich przydasi, mediów, a przede wszystkim papierów. 
Dziś sięgnęłam po ukochane UHK Gallery, by oprawić moje ulubione zdjęcie z dziećmi. Fotka wykonana telefonem nie jest najlepszej jakości, ale zrobił ją sam Mariusz i bardzo ją lubię :)
Już dawno planowałam zrobienie takiej ramki dla męża, może zmieści się na jego biurku w pracy

SHADOW BOX




  
Koniecznie zobaczcie na blogu UHK Gallery Inspiracje prace moich koleżanek, 
które scrapbooking kochają równie mocno :)

Happy Scrapbook Day!





Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!