SZAGA 3/2014

Wczoraj ponownie spotkałyśmy się w naszym SZAG-owym gronie, tym razem nie tylko w salonie u Bligu ale i (niestety nie bez problemów technicznych) on line z Caboniami i Agnieszką, którzy są w Anglii oraz z Arletą, która co prawda kilkadziesiąt kilometrów od nas ale duchem z nami :)
Niestety nie zdążyłam wszystkich prac sfotografować, ale chociaż taką zajawkę dziś Wam pokażę.

 Kartka Alicji i to o pozostało po pysznej szarlotce i kawusi ;)


cudowna kompozycja Bligu
 Duży format u BlueAgaty
 i moja kartka


Więcej zdjęć i informacji na temat naszych spotkań, szukajcie na FB o TUTAJ.
Tam także wkrótce prace osób, których ja nie zdążyłam złapać w obiektywie...


OK a teraz coś co wczoraj miałam Wam jeszcze ujawnić, mianowicie dodatkowe bonusiki do mojego 
 Dziś dorzucam kwiatki i pasmanterię - oczywiście zdublowane na obu blogach ;)

 

Milena

Komentarze