DEBIUT, TUTORIAL I ZBOCZENIA ZAWODOWE ;)

Witajcie Kochani,
dziś mam ogromną przyjemność debiutować na blogu UHK Gallery, towarzyszy mi ogromna trema pomieszana z lekkim jeszcze niedowierzaniem :) Na dodatek jako pierwsza z nowego DT otwieram sezon...
Na wstępie kilka słów wyjaśnienia, których oszczędziłam Wam na blogu firmowym UHK...
Otóż zacznę może od tego, że w życiu trzeba mieć oprócz pasji, czy hobby jakiś zawód ;)
Ja co prawda swą pasję przekułam na ten wykonywany, ale mam też tzw zawód wyuczony. Nie jest to zupełnie "inna bajka" jak finanse, czy fizyka kwantowa ;) ale jednak nieco inna materia...
Ukończyłam studium plastyczne na wydziale projektowania mody. I nawet nie zdążyłam sobie w tym zawodzie popracować, bo bardziej zainteresowały mnie tkaniny we wnętrzach :) Uwielbiam materiały wszelkiego rodzaju, z których stworzyć można i do woli zmieniać nastrój we wnętrzach domów. Nie będę się Wam tutaj na ten temat rozpisywać, ale chciałam zauważyć, że w tym co robię obecnie zamiast tkanin mam papiery do scrapbookingu, teraz to one stanowią dla mnie podstawę pracy. Potrafię stworzyć kartkę przy minimalnej ilości materiałów, bez wykrojników, mediów, dodatków i kwiatków, ale papiery do scrapbookingu są moją słabością.
Szczególnie te z UHK Gallery...
Dzisiejszy post spina trochę w całość moje zainteresowania, ponieważ z pięknych papierów Tropical fruits stworzyłam torebkę- właśnie na potrzeby debiutu w DT UHK Gallery- tam znajdziecie więcej zdjęć :)
Oto ona:


Pomysł znalazłam w sieci, ale tutorial opracowałam sobie sama i dziele się nim z Wami, bo torebusie mogą cieszyć oko na każdą okazję, a do tego są bardzo łatwe w wykonaniu! Mam nadzieję, że kurs okaże się czytelny, będę wdzięczna za Wasze opinie na ten temat.












Prawda, że proste? Podstawa to odpowiednio sztywny papier z ciekawym motywem, możliwości ozdabiania i doboru kolorów jest nieskończenie wiele, ale o tym już na pewno sami dobrze wiecie ;)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)

Milena


Komentarze

  1. Genialna torebeczka, a kursik czytelnie przedstawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste, a jakże! A przede wszystkim PRZEPIĘKNE!!! Gratuluję debiutu na blogu UHK Gallery ! I dziękuję za kursik, podrzucę go mojej córeczce, może stworzy równie uroczą torebkę.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kurs, skorzystam jak nic! Dzięki!!!
    Gratuluję dołączenia do drużyny UHK Gallery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł, torebusia moze stanowić świetną alternatywę dla exploding box, w kursie wszystko bardzo czytelnie przedstawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna torebka,świetny kurs,bardzo czytelny i przejrzysty,na pewno skorzystam,dzięki,

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne. Rzeczywiście nie wygląda komplikowanie a efekt powalający!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł :) Debiut jak najbardziej udany :)
    Baaaaaaardzo dziękuję za kursik, nie omieszkam skorzystać :D
    Powodzenia w kolejnych UHK-owych odsłonach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocza ta torebka :) A kursik bardzo czytelny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już na blogu UHKowym pisalam jakie to cudo, a do tego jeszcze taki fajny kurs :D genialne :D akurat zbliżają się nam urodziny młodej damy, więc pomysł idealny

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona:
    jak już raz pisałam - torebeczka świetna. Kurs bardzo "czytelny" nawet dla mnie :) Jeszcze raz gratuluję Ci znalezienia się w tak szacownym gronie UHK-owym, jestem pewna, że nie raz jeszcze nas zaskoczysz świetnymi pomysłami i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, bardzo, bardzo dziękuję; przesyłam buziaki :* czekam na wspólne tworzenie SZAGowe jeszcze w lutym!

      Usuń
  11. Rewelacyjne kurs! Świetny pomysł i wykonanie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie dziękuję i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję, praca nad torebką była niesamowita, udało mi się ją zrobić, zdjęcie tej torebki jest na moim blogu. Bardzo dokładnie podałaś instrukcje i zastosowałam zamiast nożyka do bigowania, tępe końcówki nożyczek i linijkę. Dziękuję <3 <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ta torebka!!! Dziewczyny z kółka są zachwycone. Szkoda, że wszystkie dwustronne papiery mamy pocięte...ale może coś pokombinujemy - jeśli nam coś wyjdzie to się pochwalimy:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super! :) Jutro sobie zrobię taką torebusię :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaa dzięki za odnośnik z wersji komunijnej do tego tutoriala - z pewnością się przyda <3

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za cudowny kurs , rzeczywiście nieskompikowane a niezwykle efektowne

    OdpowiedzUsuń
  18. Gracias por tan bien explicado el tutorial....Trataremos de hacerlo. Un saludo MEry

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygoglowałam twoją torebeczkę i muszę przyznać , że bardzo mi się podoba . Chętnie skorzystam z instrukcji i wykonam torebkę dla wnusi na I komunię Świętą

    OdpowiedzUsuń
  20. a czy papier nie powinien mieć 30cmx30 cm skoro bigujemy co 10 cm?????

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za kurs na tę piękną torebkę. Zaraz się za nią zabieram ... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najpierw byłam u Danki M.tam zobaczyłam śliczną torebunię i zapewnienie że bardzo łatwo się ją robi,oczywiście był też odsyłacz do Ciebie,dlatego tu teraz piszę.
    Dziękuję za ten kursik,faktycznie przejrzyście wytłumaczone,tak że i ja spróbuję ,bo efekt końcowy baaardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluję debiutu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Banalnie proste jak się ma metodę... A ty ja opracowałas i chwała ci za to! 😀

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna praca. Dziękuję za kurs, dzięki niemu wykonałam swoją torebkę.
    http://scrapinkiblog.blogspot.com/2018/10/torebka-z-papieru.html?m=1
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna, dziękuję za tutorial.Zrobiłam,udało mi się złożyć😁

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!