FILMOWE ŚWIĘTA

Wielu z nas ma dylemat w świąteczne wieczory : "Co by sobie dziś obejrzeć dojadając smakołyki" :)
Ja sięgnę po ulubione filmy, sprawdzone na Święta i po krótkie reportaże z mojego miasta z wydarzeń w jakich z różnych przyczyn udziału brać nie mogłam. Taką możliwość daje mi lokalna TV, a dokładnie Szamotuły TV, o której już wcześniej pisałam przy okazji wystawy przygotowywanej na przełomie lutego i marca tego roku. Zerknijcie sami, tutaj odnajdziecie półeczki z poukładanymi filmikami (polecam tytuł "Wystawa w kinie" :)):
Szamotuły.tv 

Dlaczego o tym piszę?
Przygotowywałam kartki świąteczne dla naszej TV :)
Z wykorzystaniem filmowej taśmy.
Zdążyliśmy już zapomnieć jak wygląda taki nośnik obrazu...
A tak prezentują się kartki z jego wykorzystaniem oraz zawieszki na winko:








Milena

Komentarze