ZAPRASZAM PO PRZERWIE :)

Dziękuję, że zaglądaliście tutaj podczas mojej nieobecności i pozostawialiście przemiłe komentarze.



9 czerwca po raz trzeci zostałam mamą :) co spowodowało, że doba skróciła się jeszcze bardziej niż dotychczas... Jeszcze przed narodzinami Marysi brakowało czasu na bieżące publikowanie wszystkich prac, wiele z nich nawet nie zdążyłam sfotografować. Te jednak które złapałam w obiektywie czekają na ukazanie ich światu :)

Dlatego już dziś pokazuję kilka kartek, które powstały na bazach z Eco- scrapbooking, połączyłam je w większości przypadków z papierami z Piątek 13-tego i nie przesadzając z dodatkami oparłam kompozycje na prostych i skromnych dekoracjach:









Dziękuję za uwagę ;)

Milena

Komentarze

  1. Gratulacje , córeczka cudowna a karteczki delikatne , subtelne jak Marysia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przecudnej córeczki,a karteczki jak zawsze fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję córeczki a wszystkie kartki sa przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne kartki :) i gratuluję wspaniałej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję córci i świetnej organizacji pracy, bo jeśli przy tak maleńkim i to już trzecim dziecku tworzysz tyle cudnych prac to niewątpliwie gratulacje się należą!
    W ogóle to nie wiem dlaczego trafiłam do Ciebie dopiero dziś, ale na pewno zagoszczę na dłużej! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!