BLING IT!

Tak jest! W tym sezonie błysk musi być!
Wszelkiego rodzaju świecidełka i brokaty jak najbardziej na sezon komunijny i ślubny pasują - jako pojedyncze delikatne akcenty lub w... nadmiarze :) Jeśli ktoś lubi oczywiście ;)
Do tego papiery idealne do prac na takie uroczystości, czyli nowy zestaw DUO od UHK Gallery
Te papiery powstały z myślą o tworzących kartki i pamiątki i naszych potrzebach! Jasne, subtelne wzory z dwustronnym nadrukiem który pozwala na doskonałe ich wykorzystanie i nie rodzi dylematu którą wykorzystać, bo na obu stronach nadruk jest ten sam :)

Dość pochwał na temat papierów - czas na chwalenie się pracą na wyzwanie na blogu UHK Inspiracje  ;) Bo ja lubię brokatowe zdobniki, kryształki i wszystko co na kartkach pobłyskuje (chociaż raczej stronię od takiej biżuterii na sobie i od przepychu bizancjum w urządzaniu domu - chyba że na Boże Narodzenie) i bardzo przyjemnie pracowało mi sie nad poniższą kartką i pozostałymi także - rozpędziłam się i na jednej nie poprzestałam :)

Na wyzwanie zgłaszam poniższą:


 
Papier, o którym powyżej wspomniałam cudownie komponuje się z różem, szczególnie z bladym, pastelowym jego odcieniem, złoty brokat na napisach i listkach podkreśla romantyczny charakter kartki. Tuszowane brzegi i koronka z odzysku nawiązują do Shabby Chic - stylu idealnego na taką okazję.


W podobnej tonacji kartka komunijna, z brokatem dość przypadkowo rozprowadzonym na fragmencie pracy i winogronkiem mieniącym się tęczowo :





















Po tej kartce doszłam do wniosku, że należy sprawdzić jak pozostałe kolorki będą nam "grać" z papierami DUO :)
Połysku już nieco mniej, ale nadal refleksy świetlne subtelnie się w detalach pojawiają i tym razem kolor niebieski:





 Okazuje się że i tutaj kolory współgrają w cudowny sposób, postanowiłam zatem eksperymentować dalej... Aby Was jednak nie zanudzać tak długim postem w kolejnych pokażę efekt łączenia z zielenią i... czekoladą :)

Zatem - do zobaczenia!


Milena



Komentarze