SZAGA styczeń 2013

Od niedawna należymy z Lindą z Groszkowego Wrzosowiska do grupy SZAGA - spotykamy się w gronie kilku osób raz w miesiącu by wspólnie popracować nad własną kreatywnością, dowiedzieć się czegoś o technikach których do tej pory nie próbowaliśmy i po prostu wymienić spostrzeżeniami, uwagami... ale zabrzmiało poważnie :) Takie są założenia, a tak naprawdę staramy się coś stworzyć pomiędzy podjadaniem, kawusią/herbatką i dobrą zabawą przy stole. Tuż po nowym roku spotkanie odbyło się u mnie - atmosfera świetna chociaż dopiero zaczynamy się organizować w gronie 8-osobowym i niektórzy z nas nie widzieli się i nie znali wcześniej mimo, że mieszkamy w tej samej okolicy :)
Olśniło mnie dzisiaj, że nie zdążyłam jeszcze opublikować relacji ze styczniowego spotkania, na którym powstały kartki z cytatami a tu już jutro jedziemy do Caboni na kolejne!
Poniżej więc kilka moich fotek, a po dodatkową relację odsyłam do Bligu i Caboni ,




od lewej: Groszek, Agata, Bligu i Natalia
od lewej: Radek i Ola (Cabonie), Ja (tyłem :)), Groszek, Cabonie, Alicja, Agata i Bligu, 
Natalia znikła z kadru na chwilkę ;)





Było świetnie i nie mogę doczekać się jutrzejszego spotkania u Caboni

Tym razem pospieszę się z publikacją na blogu!
Do zobaczenia!

Milena



Komentarze