LIFTUJĘ NA OKRĄGŁO




Zapowiada się świetna zabawa co piątek
u Mamajudo, a ponieważ ja trzymam się
(na razie :)) mocno swych postanowień noworocznych mam okazję wykazać się  tutaj konsekwencją i co tydzień brać udział
w zabawie w liftowanie, do czego zresztą
i Was serdecznie namawiam!





Pierwsza liftowana kartka, której autorką jest Brises  prezentuje się tak oto:



 a poniżej moja interpretacja na słodko 
(świeżo zakupione papiery z GP musiałam pociąć natychmiast!)






 Jak widzicie po kilku postach z kartkami minimalistycznymi tutaj dla kontrastu wielowarstwowy przepych ;) są nawet wykrojniki użyte, a to już do mnie zupełnie niepodobne!

Miłego weekendu życzę, choć planuję przynajmniej raz się tu jeszcze do poniedziałku pojawić,
przypominam o tym że na FB także można być na bieżąco, wystarczy polubić profil

Dziękuję za odwiedziny
Milena








Komentarze

  1. Milenko, śliczna kartka!
    Jestem szczęśliwa, że wzięłaś udział w mojej zabawie jako pierwsza!
    I cieszę się, że masz postanowienie co tydzień się bawić. Obyśmy obie wytrwały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! z przyjemnością będę konsekwentna ;)

      Usuń
  2. Jest śliczna! Przesłodka po prostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej! dziękuję, bardzo mi miło! choć wszyscy wiemy jak daleko jej do oryginału ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!