SZOK-ująca sobota :))

Jak Wam mija ten słoneczny prawdziwie wiosenny weekend? Prawdopodobnie większość z Was udała się dziś na działki i ogródki lub zabrała za wiosenne porządki w domu...
Tymczasem ja muszę koniecznie pochwalić się, że właśnie dziś rano udało mi się oderwać od tych zajęć prawie czterdzieści przesympatycznych Pań, które zjawiły się na prowadzonych przeze mnie warsztatach inaugurujących działalność nowej sekcji w SZOK-u (Szamotulskim Ośrodku Kultury) - PRACOWNI RĘKODZIEŁA!!!
Zainteresowanie przerosło moje najśmielsze oczekiwania, ale jeszcze większą niespodzianką była ogromna wyrozumiałość ze strony kursantek, doskonałe odnalezienie się w niełatwych warunkach :))) bardzo, bardzo pozytywna atmosfera towarzysząca temu spotkaniu oraz jakość wykonanych prac! Z przyczyn technicznych nie zrobiłam ani jednego zdjęcia, ale mam nadzieję, że fotorelacje udostępni SZOK na swojej stronie na FB :))
Ogromne podziękowania dla p. Piotra Michalaka, który kierując tą instytucją doskonale odnajduje się w potrzebach kulturalnych nie tylko naszego miasta, otwierając ośrodek dla jak najszerszej grupy ludzi. Dziękuję także Lindzie, bo bez niej byłoby mi naprawdę ciężko...

i na deser jedna maleńka zajawka prac, które dziś powstały, na zdjęciu już u mnie w domu :))

cudne prawda?! Pozdrawiam i życzę sobie i Wam dalszej części weekendu równie udanej!!!!

Komentarze

  1. Cieszę się, że spotkanie się udało! Prace wyglądają bardzo ładnie. Pozdrawiam :) ps. Odpocznij trochę...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!