wtyczki społecznościowe

Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl

wtorek, 29 listopada 2011

KARTKI ŚWIĄTECZNE












Brakuje mi czasu na bieżące blogowanie, ale cieszy mnie ogromnie, że ostatnie posty są przez Was tak mile komentowane :*  Prosiłyście mnie także o kursik na portfeliki, bardzo chciałabym taki przygotować ale muszę skonsultować się z autorką pomysłu - Groszkiem , bo to właśnie moja siostra wpadła na pomysł przygotowania kartek "idących z duchem czasu" :), czyli pozwalających na gustowne wręczanie prezentów gotówkowych, postaramy się wkrótce coś przygotować...
zatem- do zobaczenia!!!

8 komentarzy:

  1. Kartki śliczne ;) Z niecierpliwością czekam na portfelikowy kurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, ale ta z prezentami i bordowa a esami-floresami NAJ NAJ NAJ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki! co jedna, to ładniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogactwo wzorów i kolorów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, znowu wysyp śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Szczególnie podoba mi się ta biało niebieska z dzwoneczkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!