PROBLEM Z ILS

Zwracam się z prośbą o kontakt osoby, które wiedzą w jaki sposób można dotrzeć do właścicielki ILS-u , okazuje się że nie tylko ja  czekam od trzech tygodni  na zamówiony papier ( wiem, że urlop był planowany od 15 sierpnia a ja złożyłam zamówienie 11, więc powinnam jeszcze przed przerwą urlopową mieć nadaną przesyłkę), niestety ani słowa wyjaśnienia ze strony sklepu, nie odpowiadają na maile, nie odbierają telefonów, nawet na Faccebooku zablokowana została możliwość pozostawiania komentarzy... jesli ktoś z Was jest w podobnej sytuacji, a może ktoś wie do kogo zwracać się o odzyskanie pieniążków, bo jak rozumiem sklep przestaje istnieć- proszę o kontakt.

Komentarze

  1. mam ten sam problem, również złożyłam zamówienie 11 lipca a na FB jak napisalam otrzymałam odp następującej treści:
    " być może gdybyś doczytała newlettera dokładniej, albo przeczytała na stronie zapewne wiedziałabyś, że ostatni tydzień sklep był na urlopie...." od tamtej pory zero kontaktu, a nie powiem bo trochę pieniędzy tam zostawiłam :/ Tacy ludzie w ogóle nie powinni zajmować się biznesem.

    OdpowiedzUsuń
  2. spokojnie właśnie wysyłają zamówienia...ja przed chwilą dostałam wiadomość ze poszło moje zamówienie.... na pewno mieli dużo zamówień jak wrócili z urlopu i w kolejności je załatwiali, wiec spokojnie, każdy dostanie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja złożyłam zamówienie i przelałam kasę 13 sierpnia.dzisiaj dostałam wiadomośc o wysyłce, więc chyba mam szczęście;)za to w sobotę wieczorem zamawiałam i przelewałam pieniądze na konto galerii Rae i wczoraj dostałam wiadomośc o wysyłce paczki.szczerze polecam sklepy, gdzie do zamówień i klientów podchodzi się z profesjonalizmem!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez czekam na zamówienie już trochę, wcześniejsze zamównie równiez otrzymałam po miesiącu , więc są szanse ze kiedyś dostaniemy i ta przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w ILS zawsze długo czekało się na paczki. Jednak ja dostałam 11 sierpnia w newsletterze informację, cytuję:
    "Od dziś trwa wyprzedaż papierów w sklepie ILS. W związku z likwidacją sklepu ILS wszyscy zwycięzcy dotychczasowych konkursów proszeni są o realizacje wygranych bonów. Zamówienia złożone między 15 a 21 sierpnia realizowane będą od 22 sierpnia. Zapraszamy!"

    I już z obawy nie złożyłam tam zamówienia. Ciekawe, że sklep dalej działa, blog również... czegoś tu nie kumam. Podobnie było w Magdowo.pl - teraz już tego sklepu nie ma. A byli ze sobą jakoś powiązani, można było przecież robić wspólne wysyłki zakupów z obydwu sklepów. Jestem ciekawa co teraz będzie z ILS.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj oj szczerze współczuję :( Kiedys mi podpowiedziano by tam zakupów nie robić, a bo się długo czeka, a to, że wyśla albo i nie. Więc sobie odpuściłam. I zgadza się sklep powinni prowadzić profesjonaliści! Jakis gratis Ci sie nalezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja złożyłam u nich zamówienie 11.08 i dziś dostałam info, że właśnie wysłali. Myślałam, że tylko ja miałam takiego pecha. Czas oczekiwania to prawie trzy tyg o ile przesyłka do mnie dotrze.
    Pamiętam jak jednego dnia złożyłam zamówienie w ,,Scrap pasja,, a następnego dnia listonosz przyniósł mi paczkę, byłam w szoku że tak szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam to samo. Raz zamówiłam stemple i ful papierów - czekałam jeden miesiąc na jakieś info (telefony, maile, facebook - echo), drugi miesiąc na zwrot pieniędzy. W prawdzie jakąś cześć zamówienia dostałam + potrójny gratis, ale niesmak pozostał i już minie nic nie skusiło, by zamawiać u nic cokolwiek.
    Z każdym wejściem na blog ILS przypomina mi się ta historia :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się w końcu doczekałam, miałam tez przygodę z magdowem, a ILS niektóre firmy grają na naszej cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za info,myślałam,że to dobra marka...

    OdpowiedzUsuń
  11. oo właśnie dostałam meila od ILS, że paczka została wysłana - czyżby światełko w tunelu?
    Pozdrawiam i zapraszam na Candy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ziutce dziękuje za zaproszenie do candy i za promyk nadziei - może i mnie spotka to szczęście i kiedyś otrzymam swą przesyłkę... chociaż moja siostra tez takiego maila otrzymała kilka dni temu a paczki i tak nie widać... dlatego jakkolwiek ta historia się nie skończy z całego serca odradzam zakupy w ILS polecając np Craftmanię w której zakupy robię regularnie bez najmniejszych zastrzeżeń do działania sklepu, zatem: życzmy sobie tylko takich uczciwych sprzedawców :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też po 3 tygodniach dostałam info o wysłaniu paczki,też miałam wiadomość o likwidacji sklepu,chyba więcej nie zamówię u nich,są sklepy z których przesyłki dostaje się po kilku dniach w ILS zawsze czeka się bardzo długo

    OdpowiedzUsuń
  14. śpieszę szybko CI oznajmić, że dziś otrzymałam przesyłkę z ILS ale jedno wiem! NIGDY WIĘCEJ tam już nie zamówię! po 1. totalna ignorancja, po 2. przeokropnie długi czas oczekiwania, po 3. papiery zniszczone (pozaginane rogi, brzegi wygięte). po 4. kwiatki plaskate też zniszczone :(
    ta firma nie zasługuje na to by istnieć na rynku!
    Pozdrawiam cieplutko :):)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!