JUŻ JESTEM! JUŻ LOSUJĘ CANDY!!!

Chciałam najmocniej Was przeprosić za tak ogromny poślizg w losowaniu, bardzo mi to ciążyło, ale niestety z powodów technicznych i naprawdę niezależnych ode mnie nie nie mogłam podać wcześniej wyników, ale aby nie trzymać Was dłużej w niepewności prezentuję przebieg losowania:


oto najnowocześniejsza maszyna losująca:

  oto komisja tym razem w jednoosobowym składzie :)



"Mamo, co tu jest napisane ?!"
Nadal nic nie wiadomo....

Jeeeest!!!!
 WYLOSOWANO ECILĘ- GRATULUJĘ :))) OKAZUJE SIĘ ŻE WARTO BYĆ NA TAK :)))
ecila pisze...
jestem JAK NAJBARDZIEJ na TAK:))))



A to obiecane rękodzieło made in Moja Mama :) piękny obrusik w odcieniach zieleni :

oprócz obrusa pakuję także pozostałe słodkości do kartkowania i nie tylko,
zatem raz jeszcze gratuluję Ecili i czekam na adres pod adresem mailowym :) : niepowtarzalnakartka@onet.eu

Komentarze

  1. GRATULACJE dla Zwyciężczyni :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulations to the lucky winner and to you, my dear, for the lovely candy! God bless! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) I dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, ale fajny obrus zazdroszczę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za zabawę, a Ecilii gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za zabawę :) gratuluję zwycięzcy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacjony, E.!:)
    a obrus made BY mama;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla wygranej !!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!