WYNIKI LOSOWANIA CANDY!!!

Na początek przepraszam za przesunięcie terminu losowania, ogromne zainteresowanie mnie zaskoczyło :) niestety problemy techniczne i totalny brak czasu spowodowały, że nie mogłam Was wcześniej uraczyć tym losowaniem. I pewnie jeszcze dzisiaj nie zdołałabym zająć się tym tematem, gdyby nie nieoceniona pomoc mojej Julki (Stanisław skupił się na ważniejszych sprawach)






Zatem zacznijmy od ...
...deseru? kilka dni temu na wyzwanie SP zmaltretowałam szpulkę i pomyślałam o mini candy. 10 osób wpisało się wtedy  pod postem i wśród nich maszyna losująca marki Stanisław :))) wybrała:




NOOMIY!

GRATULUJĘ I BARDZO SIĘ CIESZĘ, 
NOOIMY CZĘSTO DO MNIE ZAGLĄDA I POZOSTAWIA BUDUJĄCE KOMENTARZE 
A JA TAKŻE BARDZO CENIĘ JEJ TWÓRCZOŚĆ, 
WIĘC CZEKAM NA MAILA Z ADRESEM DO WYSYŁKI:))


NASTĘPNIE PRZECHODZIMY DO LOSOWANIA CUKIERASÓW, 
PO KTÓRE USTAWIŁO SIĘ PONAD 160 OSÓB!!!!!!!!!!!
CÓŻ ZA SPEKTAKULARNY SUKCES!
ZATEM...



...LOSOWANIE TYM RAZEM W RĘKACH JULII:

WYGRAŁA ULA  Z POZNANIA:)))
i tu również sporo radości, bo z tym miastem jestem związana, 
a poza tym Ula prowadzi bardzo smacznego bloga i zaczyna robić piękne kartki!




Urszula Jaworska pisze...
Przyłączam się do zabawy:)Co za cudeńka! http://nawiedzonaulala.blogspot.com/2011/03/czego-o-mnie-nie-wiecie.html
Ulę także proszę o adres do wysyłki,
 
a wszystkim pozostałym ogrooooomnie dziękuję 
za bardzo miłe komentarze nie tylko związane z candy!



Komentarze

  1. Gratuluję wygranym i troszkę zazdroszczę :). Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluje dla wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję szczęsciarom :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wygranym wspaniałych nagród i pozdrawiam cały sztab losujący( merlin nie losował?)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyny gratuluję wam wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za wspólną zabawę i gratuluję zwyciężczyniom!
    duszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Hip hip hurra!!! Dziękuję serdecznie. Adres prześlę e-mailem. Pozdrawiam i życzę wszystkim cudownej wiosny

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ szczęściary, gratulacje:):):)
    A Tobie dziękuję za miłą zabawę:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!