RÓŻNE TAKIE...

Na początek puszki na wyzwanie w Art Piaskownicy:

jak widać nie maltretowałam ich mocno :) miały ładne kolory własne i wystarczyło ozdobić je szklanymi kamykami: pod każdym z nich podkleiłam różany motyw klejem do decoupage następnie wstążeczka i kawałek tekturki, która falistym brzegiem wystaje od spodu i wzmacnia. Wystarczy przewiązać i już!


Kolej na kartki. Dzisiaj zamówienia, których podjęłam się już jakiś czas temu, ale nie miałam kiedy pokazać:





ten piękny papier poleżał sobie trochę w pracowni zanim okazało się, że jest dla niego okazja idealna: pożegnanie pewnej Pani w pewnej firmie :) Koleżanki chcąc pożegnać odchodzącą do innej firmy współpracownicę postanowiły karteczkę zamówić, która np nawiązywałaby do nazwiska tejże (a nazwisko identyczne z tym jakie z dumą nosi nasz najlepszy ze skoczków :)))) Pomyślałam że tekst na papierze "Rozwiń swe skrzydła" bardzo pasuje zarówno do nazwiska jak i sytuacji...

Następna dla pewnej Pani z okazji urodzin:




Dobranoc, to tyle na dzisiaj :)

Komentarze