Z OKAZJI DNIA BABCI...

...najserdeczniejsze życzenia składają wnuki!
Ja niestety nie mam już Babć do których mogłabym dziś pobiec z laurką, a moje dzieci też muszą nacieszyć się tylko moją Mamą. Doszłam jednak do wniosku, że ta jedna jedyna Babcia, która została moim dzieciom jest Babcią wyjątkową. Musi nadrobić jakością ten brak odpowiedniej ilości :) doskonale się jej to udaje ponieważ łączy w sobie cechy dwóch typów babć: współczesnej, zapracowanej i aktywnej zawodowo (nad aktywnej nawet) oraz tradycyjnej wersji co to piesze ciasta pyszne, pierogi lepi itp. kulinarne marzenia spełnia! Niestety cierpi na przerost zainteresowań nad ilością wolnego czasu :) i mieszka za daleko od nas żeby wnuki widywały tak często jakby sobie tego życzyły :( 
A o oto i  SUPER BABCIA:


I DO TOWARZYSTWA WNUKI :)

 A KARTKĘ Z OKAZJI DNIA BABCI POKAŻEMY PÓŹNIEJ ;)

Wszystkim Babciom jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!!

Komentarze