WALENTYNKI I INNE OKAZJE, CZYLI NIE TYLKO SAMYMI KARTKAMI CZŁOWIEK ŻYJE

Na początek, w nawiązaniu do dzisiejszego święta walentynkowa kartka bardzo wyjątkowa (i ostatnia z zamówionych w tym roku), bo zamówiona przez nazwijmy to "przyszłą teściową", ale wręczana będzie z rąk zakochanego chłopaka :). Tutaj także wykorzystałam papier, ćwieki i kwiatuszki ze scrap.com.










Następne święto, a właściwie to dziś ucztowane wczorajsze imieniny mojej siostry Lindy, i pewna kartka, która czekała pół roku na odpowiednia okazję, tak bardzo się z nią zżyłam! Dzisiaj równiez prezenty odbierał Ignacy, ale mój dotrze dopiero w tym tygodniu, a prace nad nim chciałabym zaprezentować wkrótce na blogu.







Z tej okazji powstała również puszka na makaron spagetti pomalowana akrylową farbą i dekupażowana bardzo fajnym wzorem serwetkowym:










Bardzo jestem z niej zadowolona i dlatego powstanie coś jeszcze z tym motywem, a prezentacja nastąpi po 20 lutego. No to pa!

Komentarze

  1. piękne to wszystko i jeszcze raz dziekuje za prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna ta serduszkowa kartka......Puszka super!Pozdrawiam i czekam na kolejne prezentacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczki przesympatyczne ale pucha na makaron cudo !!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!