PODARUJĘ CI...


Witam po raz pierwszy w Nowym Roku, korzystając z tej okazji chciałabym przekazać wszystkim zaglądającym serdeczne życzenia spełnienia marzeń! Musimy jak najwięcej marzyć ale po to aby oczywiście dążyć potem do realizacji tych naszych wyśnionych planów ;)
A teraz konkrety:
zabawa w piaskownicy monochromatycznie - czerwony i moja propozycja,
którą dedykuję komuś komu
powinnam codziennie dużo serca okazywać,
a tymczasem... różnie to bywa.
"Ktoś" wie, że to o Niego chodzi :).

Jak widać (a moze i nie)serduszko z filcu uszyłam, dodałam wstążkę, guzik i zawieszkę, która czekała cierpliwie na swoją odpowiednią okazję:) papier również ma trochę przeszyć, a na odwrocie asymetrycznie wklejony kartonik na życzenia:

Następnie dwie karteczki na dzień Babci,





wściekam się, że tylko dwie i to szczerze mówiąc nie powstałe teraz bo wykorzystałam zrobione wcześniej, wydały się pasujące (no, napis po prostu dodałam...)
Coś ostatnio pracownię łukiem omijam,
ale za to w domu jakby porządek większy :) i obiad na czas...


I to wszystko na dziś do zobaczenia! :*

Komentarze