ZAPRASZAM NA MIKOŁAJKOWE CANDY!!!!!

Postanowiłam, że Mikołajki to dobry pretekst aby zorganizować na swoim blogu PIERWSZE CANDY! Atrakcją do wylosowania w zabawie nie będą jednak kartki, lecz cudowności uszyte przez MOJĄ MAMUŚKĘ zwaną przez niektórych ;) ELŻBIETĄ DOBRĄ KOBIETĄ. Oto komplet składający się z koszyczka rozm ok 30x30 i dwóch bieżników-obrusików wykończonych w bardzo popularny sposób w szpic i zakończonych chwościkiem. Komplet (dwustronny) wykonany jest z żakardowej tkaniny połączonej z organzą co stanowi niezwykły efekt dekoracyjny zarówno dla obrusów jak i koszyczka. Ojej! Opis taki długi, ale to dlatego, że moje fotografowanie pozostawia wiele do życzenia, a te uszyte przez moja mamę cudowności sa warte tego by:

:) UMIEŚCIĆ INFORMACJĘ NA SWOIM BLOGU O MOIM CANDY

:) UMIEŚCIĆ KOMENTARZ POD TYM POSTEM




czekam do przyszłej niedzieli, bo chciałabym wysłać jak najwcześniej osobie wylosowanej miły upominek jeszcze na święta ! aha! W tygodniu jeszcze coś dorzucę :)

A teraz prezentacja Mikołajków wychodowanych przeze mnie i Mojego Męża Idealnego:


Wieniec adwentowy: to już druga niedziela!!!!!

Komentarze

  1. Dziękuję za zaproszenie ale aż nie mogę uwieżyć - no nie możliwe żebym była pierwsza i jedyna jak na razie w kolejce po te niesamowite cuda! Twoja mama ma złote ręce!
    Info o candy u mnie na blogu w pasku po lewej stronie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiam się czem prędzej, bo cudowności tutaj są a nie candy :)

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!! I ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie :)
    Ustawiam się w kolejce ;)Może akurat ;)

    Przypomniałaś mi o wianku jaki miałam zrobić na drzwi.Twój adwentowy stroik jest cudny.
    Pozdrowienia dla Mikołajów dwóch ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się że podoba Wam się to co można wylosować bo moja mama naprawdę ma talent, a dzisiaj ja coś dorzucam - może nie dorównuje obrusikom i koszyczkowi mój płytownik, ale to prototyp i ma dla mnie duże znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiam się w kolejce! Twoja mama to faktycznie bardzo zdolna kobieta! A Wasz przepiękny stroik świąteczny przypomniał mi, czego u nas brakuje w tym roku... Info o candy już u mnie na blogu w bocznym pasku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Bardzo się cieszę,że tu trafiłam. Piękne rzeczy można wylosować w Twoim candy. Ustawiam się w kolejce.
    Zapraszam do mnie mnie u mnie również pierwsze candy.

    OdpowiedzUsuń
  8. To się przyłanczam do zabawy - pozdrówka i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci pięknie za zaproszenie. Oczywiście z ogromną chęcią na wygraną ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczności,aż nie można od nich oderwać wzroku więc szybciutko ustawiam się w kolejeczce i już piszę notkę na blogu
    www.maddzik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenciki to ja spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zaproszenie do zabawy.
    Oczywiście zapisuję się, a nóż widelec powiedziała łyżka:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakieś piękności!!! Oj oj ja bardzo chętnie bym je przygarnęła:)

    Pozdrawiam Joasia:)

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się zapisuję do zabawy - piękności - Twoja mama ma zdolne raczki ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj,jestem u Ciebie po raz pierwszy ale wiem już że nie ostatni ;-) Ponieważ kartki to dla Ciebie "chlebek powszedni" zajrzyj proszę na mojego bloga i moje nieprofesjonalne kartkowe wytworki,zapraszam.
    A co do CANDY,cudownościom jakie oferujesz nie sposób się oprzec więc nie dziw się,że się zgłaszam-weź mnie proszę pod uwagę w swoim losowaniu i pochwal proszę twórczą Mamę!
    Pozdrawiam,Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda że nie są do wygrania twoje sliczne kartki:(
    Ale i tak połaszę się na twojo-mamine wytwory:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    www.koralikowaweraph.blogspot.com
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne! Więc wcale nie dziwne, że i ja mam chętkę... Zapisuję się w kolejce.
    Pozdrawiam
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja też poproszę : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku jakie cudne candy, zapisuję sie i ja

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję ze jeszcze zdążyłam :)))). Cudowne prezenty . Notka u mnie na blogu. Macie wspaniałe dzieciaki . A wieniec adwentowy boski!!! Zawsze miałas talent . Widać po mamusi :).Pozdrawiam. Monika

    OdpowiedzUsuń
  21. DZIEWCZYNY, ALE MIŁO TAKIE SŁOWA OD WAS CZYTAĆ! OJ, NAJCHĘTNIEJ OBDAROWAŁABYM WSZYSTKIE!!!! BUZIAKI OGROMNE

    OdpowiedzUsuń
  22. trudno sie oprzeć jak juz sie zobaczylo takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż nie mogłam uwierzyc, że takie śliczności są do wygrania. Piękne i oczywiście stoję w kolejcę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne rzeczy tworzysz. Przepraszam ale dopiero zaczynam blogowac wiec nie wiem jeszcze jak umieszcza się linki o candy.
    Życzę Tobie Zdrwych i Spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  25. ho ho ho ja tez sie zgłaszam na te cudowności pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. ależ piękne rzeczy chcesz komuś podarować. dopisuję się do listy :)

    http://zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. to ja też! to takie śliczne!!!

    a info o candy u mnie w menu po prawej stronie w etykiecie CANDY (trzeba trochę przewinąć- candy są poukładane według dat)

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/search/label/CANDY

    pozdrawiam ciepło
    Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prezenty są przepiękne - z wielką nadzieją się zapisuję.
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne rzeczy robicie i Ty i Twoja Mama, jestem oczywiście na nie chętna.
    http://brbaratoja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. I added your candy on my blog:
    http://ecobetsabea.blogspot.com/2009/12/niepowtarzalna-kartka-candy.html

    Thanks for this chance.
    hugs

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi!! Great gift!! Thanks for this chance!! I added your candy on my blog!!
    Greeting from Italy
    barbara

    www.mylittledreamliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello, I try to participate too.
    Kisses.
    My lucky.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękności i ja też dopisuję się do kolejeczki;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. jeszcze jaaa !
    cudne i przewspaniałe te elementy wystroju stołowego :) bardzo by mi pasowały na świątecznym stole..

    OdpowiedzUsuń
  35. cieszę się, że trafiłam do Ciebie. Moi rodzice właśnie po latach zrobili sobie remont dużego pokoju i na tapetach mają takie złote akcenty, są też rudo-brązowo-pomarańczowe dodatki i wydaje mi się, że taki dodatek na stół byłby idealny. Twoja Mama cuda uszyła :)) tu zareklamowałam Twoją zabawę. Jeśli nie wygram to podsunęłaś mi pomysł by takie obrusiki uszyć rodzicom - dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  36. chlip chlip, a ja się spóźniłam, a można było wygrać takie wspaniałości :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!