WARSZTATY DLA DZIECI



Podczas tegorocznych ferii miałam przyjemność poprowadzić w Szamotulskim Ośrodku Kultury warsztaty dla dzieci, cykl pt "Fabryka Zabawek" dostarczył  sporo zabawy dużej grupie dzieci (frekwencja sięgała 50 osób!) a mnie zmobilizował do stworzenia kilku projektów, z których bardzo jestem zadowolona. Nie miałam możliwości wykonania zdjęć - dopiero ostatniego dnia szybko chwyciłam za aparat by uwiecznić kilka prac, a bardzo zależało mi by się podzielić świetną atmosferą oraz opracowanymi wzorami zabawek wykonanych własnoręcznie z dziećmi. Pomyślałam by wykorzystać pomysły  z tych warsztatów i pokazać Wam wszystkie w ramach cyklu kursów - zapraszam wszystkich którzy chcą urozmaicić czas spędzany z dziećmi w domu o kolejne pomysły na zabawę! Pierwszy odcinek jutro - pokażę jak wykonać Klemensa :)

Tymczasem kilka zdjęć z ostatniego dnia warsztatów kiedy budowaliśmy wspaniałe zamczyska!




Komentarze