JAK ZROBIĆ KARTKI Z RESZTEK PAPIERÓW

Witajcie, dziś w ramach inspiracji dla UHK Gallery mam dla Was prace z resztek papierów, które najpierw posegregowałam kolorystycznie, następnie połączyłam w formę małych kartek na różne okazje. Starałam się tworzyć tak, by skrawki całe trafiały na kompozycję kartki, nie obcinałam, nie korzystałam z wykrojników by nie tworzyć kolejnych odpadów.

Więcej zdjęć na blogu 







 A po wykorzystaniu wszelkich resztek można szybko uzupełnić zapasy w
 sklepie UHK Gallery
 - trwa wyprzedaż i można się nieźle obkupić!

Miłej soboty :)


Komentarze

  1. Śliczne kartki powstały z tych resztek :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki piękne. Chyba też muszę zrealizować ten pomysł bo zaczynam tonąć w ścinkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne i ekonomiczne i piękne!! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!