KARTKI NA RÓŻNE OKAZJE

Dziś pokażę kilka zaległych prac, jakie powstały na zamówienie, często w trybie expresowym (jak np karteczka dla Pani z przedszkola ze zdjęciami trójki urwisów :)), inne z kolei wg wytycznych co do koloru, kształtu itp... jednym słowem mix różności :)

A przy okazji pierwszą z nich zgłaszam  na wyzwanie a Craftowym Ogródku
To kartka na ślub mojej koleżanki, z którą pracowałam przez kilka lat, zamawiającymi były koleżanki i koledzy z naszego działu, kartka miała być elegancka, pomyślałam o stylu vintage, ale bez nadmiaru dodatków za to z oryginalną bardzo starą taśmą bawełnianą i tekturką przywodzącą na myśl scenę niczym z książek J. Austen :) tło to rzecz jasna genialny papier UHK Gallery Duo Watson




Kolejna, to jak wcześniej wspomniałam - expresowe zamówienie dla nauczycielki z przedszkola, która zmieniała miejsce pracy ku rozpaczy dzieci i ich rodziców...



Poniższa to na okrągłe urodziny pewnego znajomego mojej znajomej ;)



A tutaj z kolei miałam zupełnie wolną rękę, a pod ręką akurat najnowsze Uhaki, które wytuszowałam na piękny błękit :)





 Tutaj darłam kolejne nowości UHK Gallery:


 ponownie Duo tym razem paseczki:



Starsza kolekcja dziecięca dla pewnego "rojberka" ;)



... i słodki bodziak dla maluszka co nie wiadomo czy będzie "rojberkiem" czy słodkim aniołeczkiem 

I na koniec cudowne zestawienie kolorystyczne na kartce urodzinowej :

ot i taki mix :)

miłej niedzieli :**
Milena

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!