ART JOURNAL marzec

Kolejna bardzo chaotyczna praca do comiesięcznej zabawy na  blogu UHK Inspiracje, bo i marzec takim miesiącem był  ;)
Wielowarstwowa, nieogarnięta do końca i odnosząca się między innymi do wystawy, której przygotowaniom w Pracowni Rękodzieła poświęciłam cały luty, a ponieważ wernisaż odbył się 8 marca to zahaczyłam także w tym miesiącu o ten temat...

Wiąże się z tym także moja nadmierna "medialność" w marcu :D
Pojawił się w lokalnej prasie obszerny artykuł o wystawie, który w wersji elektronicznej odnajdziecie tutaj:
Szamotuły Nasze Miasto
a nawet musiałam wystąpić przed kamerą lokalnej telewizji by kilka słów o wystawie i o Pracowni opowiedzieć... Na profesjonalną charakteryzatorkę nie miałam szans więc materiał filmowy dla ludzi o mocnych nerwach także linkuję poniżej :P
Szamotuły TV   
W tym roku marzec był miesiącem  przygotowań do Świąt Wielkanocnych i tutaj przyznać się muszę, że całkiem umknął mi wymiar duchowy i pozostało robienie sobie jaj...
Do tego ta depresyjna pogoda - wiosna, która nie miała zamiaru się ujawnić: zimno i brak energii słonecznej...
Mimo to praca jasna z pastelowymi kolorami więc jednak jakiś optymizm nieśmiało przebija :)




Jeszcze było spotkanie z naszą sympatyczną dziennikarką, która pisała artykuł, czy raczej cykl artykułów o lokalnych blogerach - akurat tak wyszło, że w Szamotułach większość "kartkomaniaków" (jest wśród nas facet z czego jesteśmy bardzo dumni!) należy do lokalnie działającej grupy "SZAGA" - polecam naszą stronkę na FB :) Zaowocowało to rozległym artykułem, który także dostępny jest w  wersji elektronicznej pt:
"Panie od rękodzieła"
Tyle razy w mediach w ciągu jednego miesiąca jeszcze nie byłam ;)
Polecam także zabawę w BLOG-HOP, która wiązała się z publikacją tegoż artykułu:
zaczyna się TUTAJ u mnie i potrwa jeszcze dosłownie chwilkę!!!

Rozpisałam się tak bardzo, że sklecenie tego posta kosztowało kilkakrotnie więcej czasu niż stworzenie samej pracy...
Dziękuję, że przebrnęliście do końca!

Milena




Komentarze