WALENTYNKI LAST MINUTE

Ostatnie (?) w tym roku. Nie mogłam się oprzeć by nie zrobić dwóch w oparciu o pomysł Brises :



A gdy pokazałam je koleżance - okazało się że ona ma własne piękne fotki w stylizacji Pin up Girl!
Po wywołaniu doszłam do wniosku, że niczym tego zdjęcia zasłonić nie mogę - tak było piękne! 
Znalazłam takie oto rozwiązanie:


Piękna kobieta -piękna walentynka,
P.S. Więcej wyjątkowych stylizacji Juju i jej przyjaciółki 
oraz fajne inspiracje modowe znajdziecie na blogu :


A w ostatnich zamówieniach była także dla młodziutkiej dziewczyny, a raczej dla jej chłopaka
tutaj już na słodko:


Wam także przyjemnego dnia życzę bez względu na to czy celebrujecie czy nie - bo trochę czerwieni na tle tej zimowej szaro-burej scenerii nam nie zaszkodzi, więc jeszcze na koniec proste dekoracje, których przygotowanie nie zajmuje zbyt wiele czasu:



Milena

Komentarze

  1. piękne prace;) dziękuję pięknie za moją walentynkę;*
    obserwuję Twojego bloga;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!