TEGO JESZCZE NIE BYŁO...

drugi post w ciągu jednego dnia!
i jeszcze bez precedensu dwie kartki:

na wyzwanie ALTERED ART#52

kartka dla cioci, która wbrew swemu wykształceniu (ukończyła filozofię) pracuje jako główna księgowa,
                                         
  -w tym miejscu serdeczne pozdrowienia dla Ali :))))-

na wyzwanie ALTERED ART#52



 to taka Ciocia na którą zawsze można liczyć,więc zasłużyła na karteczkę z okazji swego święta :)




druga kartka na wyzwanie KARTKI#56 na PS miała być inspirowana orzeźwieniem i wykorzystywać element z odzysku,
              a dla mnie takim smacznym orzeźwieniem w zestawie z kawką mrożoną są ciepłe lody na zimno, które nabywam w sklepie z biedronką w logo ;)
                                                                                                              MNIAM!!!



i mogę ją nawet zadedykować przesympatycznej obsłudze tego sklepu w Szamotułach,
                                                                                 może zaglądają do mnie: POZDRAWIAM !!!

Komentarze

  1. uwielbiam takie personalizowanie kartek :) te liczby i druczki... bomba :)
    a druga karteczka - smakowita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, tak, kartka bombowa jest! robienie takich drobiazgów specjalnie "pod kogoś" to największa przyjemność- myślę, że i dla wykonawcy, i dla obdarowanego. A recykling to druga rzecz, która baardzo lubię, więc obie kartki trafiają idealnie w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, pierwsza kartka jest super! Cioci na pewno się bardzo spodoba :)
    Druga bardzo fajna - ciepłe lody wyszły super!
    O tak, obsługa bardzo sympatyczna, w obu Biedronkach:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow pierwsza kartka odebrała mi mowę. Jest boska zasługuje na wygraną i wyróżnienie. Świetny pomysł z paragonem, tabelkami itd.

    Druga zrobiła mi chętkę na te lody z Biedronki, wczoraj długo walczyłam by ich nie zakupić bo wiem że zniknęły by w oka mgnieniu a ja na diecie jestem

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kartka ta dla księgowej! super paragony pod spodem i ogólnie, bardzo oryginalna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za cudną kartkę i za miłe słowa!!!
    ciocia Alicja:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!